Hänt mycket

Heej på er!
Det var ett tag sedan haha men jag tänkte att jag skulle börja blogga lite smått igen. Det har hänt så sjukt mycket nu den senaste tiden jag har varit borta. Helt sjukt egenligen. Har haft så himla roligt och träffat massor av nya människor och verkligen haft det hur roligt som helst! Och min klass är hur tighta som helst med varann nu. Min bästis och barndomsvän har även flyttat hit igen efter att ha bott i Dalarna hos sin pappa i ett år ca. Har saknat henne så mycket! Och nu är hon äntligen hemma, bästa. 
En hel del fest och massa skoj har det även blivit. Men det är bara roligt. Har haft så roligt på alla fester, speciellt valborg som var i förrgår. Men tänkte visa lite bilder på lite allmöjligt egenligen. Haha sjuka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback