fresh shit from my life

tjaaa!
kändes som det var länge sedan jag skrev ett inlägg på denna blogg så jag tänkta berätta lite vad som har hänt nu under de senaste veckorna i mitt liv..
valborg - det skulle bli en grym dag och jag hade sett fram emot den dagen hur länge som helst. jag och mina vänner hade bästa planerna men det hände då lite saker så den dagen blev en utav de värsta haha. blä aldrig mera göra samma misstag.
jag har åkt ner för att fixa sommarjobb så väntas bara att jobben sak rulla in på hemsidan så jag kan vara där och ta en plats haha, och bara låta pengarna rulla in i sommar.
min katt skrollan har hunnt fylla 5 hela små bebis år hehe sötnosen då.
jag har även hunnit fått världens dåligaste resultat på dignosen i matten. usch jag skäms seriöst över resultatet. 
det har då hunnit bli maj och jag har så stora förhoppningen på sommaren så det finns inte, klassen ska övernatta i smörnäs vilket kommer bli hur roligt som helst! vill även dra på peace and love festivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback