frågoooor!

1. Vill du ha en pojkvän eller flickvän? Ja, Det skulle inte så fel med en pojkvän nu eller..
2. När kramade du någon senast? i måndags
3. Är du en avunsjuk person? haha ja det är jag säkert
4. Är du trött just nu? Nja
5. Biter du på naglarna? Ja ibland
6. Har du någonsin blivit kallad ett skämt? Nej, inte vad jag minns
7. Har du någonsin varit vaken 48 timmar i sträck? Nej, typ 42 haha
8. Gråter du lätt?  Ibland, beror på
9. Vad borde du göra just nu? Städa mitt rum kanske
10. Sover du tungt? Yes, oftast!
11. Tror du att du klarar av att vara i ett förhållande i 6 månader? Det gör jag nog
12. Är du arg på någon just nu? Nja, inte arg men kanske irriterad
13. Tror du på kärlek? Ja
14. Vad får dig alltid att skratta? Mina vänner, skrattar hela tiden med dom!
15. Vem var den senaste personen du pratade med? Min bror
16. Får du ''fjärilar i magen'' när du är med personen du gillar? Ibland haha
17. Kommer du gifta dig? Kanske, hoppas det?
18. När log du senast? När jag skrattade, typ haha?
19. Gillar någon dig? Hoppas väl det
20. Gillar du någon i hemlighet? Maybe
21. Vem var den första du prata med idag? Mamma
22. Vem tycker du är lättast att prata med? Linnea, Ailine, Linda och min syster.
23. Vad ser du INTE fram imot? Alla proven vi ska ha nu i vår..
24. Vad ser du fram imot? Våren och sommaren
25. Har någon av det motsatta könet någonsin sagt att han/hon älskar dig och menat det? Ja det hoppas jag
26. Vad skulle du göra om du såg ditt ex kyssa någon annan? Inte bry mig ett skit
27. Planerar du att flytta hemifrån nästa år? nix
28. Förlåter du folk lätt? Japp
29. Hur många RIKTIGA vänner har du? Rätt så många
30. Faller du för folk lätt? hm beror på!
31. Har du någonsin blivit kär i ditt EX bästa vän? Tror inte det
32. Vad var det senaste du hade i munnen? Godis
33. Vem var den senaste personen du åkte med? Pappa och bror
34. Hur sent satt du uppe förra natten, och varför? Hm runt 00, var så jäkla trött igår.
35.Om du kunde flytta någon annanstans, hade du gjort det då? Levt livet, haha nejdå jag vet inte
36. Vem var den senaste personen du tog kort på? Ellen
37. Kan du gå en dag utan TV? Ja, ser inte mycket på tv
38. När var senaste gången du var riktigt besviken? Det var nog inte så länge sedan
39. Är du kär i någon just nu? Nja..
40. Är du i ett förhållande just nu? nope :(
41. Vilken är din favorit romantiska film? The notebook, Titanic?
42. Tror du på att alla har en själsfrände? jag vet inte
43. Vad är ditt nuvarande problem? Vet inte?
44. Har du någonsin haft ditt hjärta krossat? jo 
45. Vad tycker du om långdistans förhållande? jag skulle nog inte klara det
46. Hur många barn vill du ha? 2, 3 kanske
47.Har du svårt för att säga till folk att du ''Gillar'' dem? Inte ifall den säger det först, annars ja hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback