äckelskola börjar igen

Tjena! 
Idag vaknade jag faktikst vid 9, tidigast det här lovet ju. Igår hände inte så mycket, var hos syster och hon gjorde blonda slingor i mitt hår. Så nuhar jag lite blonda skiftningar i håret, blev faktikst ganska fint. Sen vid 21 tiden drog jag och Ajje ut men det var så jäkla kallt så vi drog hem till adde istället och kolla på film. Så var med dom fram till 01 tiden. Nu sitter jag här men värsta ångesten över att skolan börjar imorgon!? WHYY! ÅH, fyf*an vad tråkigt. Var ju såå skönt med lov..
Väntar på att mamma ska sluta jobbet, fast hon slutar 16:30, men hon skulle handla hem godsaker till mig. Kom hem nu mamma! Tröstäta nu lite innan skolan börjar.. buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback