hatahatahata hk

aaaaaahhh that's me.. Funderar på att ta hål i naveln? 
 
Dagen började piss! Vi hade hemkundskap men Ailine som är min "jobbkompis" på hkn var sjuk igen! Hon har alltså gått 1 jäkla gång på hkn efter jullovet! Så jag har varit tvungen att jobba själv eller med en kille men det går inte för dom är kaos. Och inte får jag gå till andra gruppen heller, nenej.. Äckelbarn är dom. Usch hatar verkligen min hk-lärare. Aja, jag fick Gona att stanna med mig uppe, alltså skolka. Försöker inte vara "tuff" nu om någon tror det, där gick gränsen tyckte jag bara. Vill inte jobba där själv som ett retard. Men dagen blev bättre och nu kör vi denna vecka ut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback