♦frågor ♦

Senaste:
- Låt du hörde: Seasons - Rome
- Film du såg: Breaking Dawn part 2 (efter ja, jag vet)
- Mat du åt: En macka
- Kram: Ailine
- Känslan: Glad
- Bråk: min föräldrar i guess
- Resa: Till min säng
- Glädje: Att det var vart och sorligt idag
- Längtan: Summer!
- Dröm: åååh minns inte längre....
- Personen du träffade: Min familj, annars Linnea
- Person du pratade i telefon med: Mamma
- Personen du fick sms av: Sara
- Gången du var utomhus: Nyss
- Gången hela din familj åt middag tillsammans: Har inte hänt på länge
 
 
KÄRLEK:
- Är du kär just nu? -  halvt
- Har du någon tjej/kille just nu? - nej
- Har du dumpat någon? - ja
- Har någon dumpat dej? - japp
- Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - minns inte, haha!
- Vem pussade du senast? - min pissekatt
- Vem kramade du senast? - Ailine
- Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej.
 
VÄNNER:
- Du har vänner? - Ja
- Du brukar vara med? - oj, olika
- Vem/vilka var du med sist? - Linnea, för ungefär 17 min sen
- Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja!
- Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja absolut
- Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja
- Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej
- Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - blivit av och blivit av , det låter så hemskt.. Men man glider ju ifrån varandra och hittar nya kompisar o.s.v
 
Har du någonsin:
- Varit medvetslös: - Japp
- Hånglat med nån riktigt ful: - inte JÄTTE ful
- Hånglat med fler än 50 pers: - men hahaha nej
- Hånglat med fler än 1 pers på en kväll: ja
- Gjort något riktigt dumt: - ja
- Gjort något du verkligen ångrar: - ja!
- Varit nykter på någon nyårsafton: - aa ;)
- Åkt ambulans: - nix
- Gjort nåt olagligt: - ja
- Blivit polisanmäld: - inte vad jag vet
- Fått din mamma att gråta: - ja
- Skämts över dina föräldrar: - ja
- Skämts över dig själv: - ja
- Sagt jag älskar dig och menat det: ja
- Tagit droger: - ne
- Vilka kläder sover du i: - trosor, ibland nån t-shirt
- Vad hatar du verkligen: - falska personer haha
- Varit kär: - ja
- Har du varit kär i någon du inte haft chans på: ja
- Är du ensam nu: - ja
- Vill du gifta dig: - ja, fast inte än haha
- Vill du ha barn: - ja, fast inte än haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback