började kaos slutade strålande

 
denna helg kunde ju ha varit bätttre.. menmen. lite småsaker gjorde mig faktiskt glad idag. började med att jag gjorde nåt hemskt pinsamt genom att jag gick in på en sida som en gammal vän till mig länkade och dum som jag var så skulle man skriva in vilka man hade en crush på. så skrev jag ju in några som jag tyckte var snygga och så men jag gillar ingen just nu så jag trodde att jag kunde få ett svar av detdär. jo tjena, det kommer upp en meddelande där det står "ditt meddelande har nu skickas till.." åhh, dooog av pinsamhet..
så jag skrev till henne på fb att jag hade gjort detdär osv. vi var bästa vänner när vi var små emn vi har inte träffas på sjuukt länge! flera år! men vi började snacka mer och mer och tillsist släppte jag bomben och skrev att det skulle vara kul att ta upp kontakten igen. var ganska nervös för liksom ja, nu kommer jag efter flera år och vill träffas igen. men fick ett positivt svar och det slutade med att vi ska träffas på måndag efter skolan! :) yeeey..
 
och nu frågade michel om jag ville hänga med ut senare med nån mer. vet inte om jag gör det men tycker helgen har varit ganska rolig med tanke på att jag inte har gjort nåt!.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback