Glo på ny serie, svara på frågan och ett random citat från skolan

"Hej mina små barn! Jag bjuder på saft och bullar så kom hem till mig efter skolan. /Snälla gubben" Haha, skrev det i några av mina klasskompisars mappar i fredags, fett random men. tänkte bara ha liiitet random grej i detta inlägg. Gud vad jag är töntig! cero iq broder.
 

Okej, nuså. Vad har hänt idag? Absolut inget, ska för första gången kolla på serien "pretty little liars" som förhoppningsvis är bra! Jo, sen slog det mig om t.ex jag ska resa (vilket jag kanske ska) och jag behöver hyra ett hotell rum - går det? Är det någon åldersgräns på det? Nån som har någon aning kan väl skicka en kommentar eller två? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback