GICK VILSE

 
Idag när vi hade orgentiering på idrotten så skulle vi cykla till en skog här i sätra för att leta efter kontoller. Jag gick med en kompis och efter att vi hade hittat den kontrollen som vi skulle hitta så skulle vi även springa 2,5 km. Men eftersom jag är förskyld (skit irriterande!) så tänkte vi att vi ginar över skogen, jo tjena. Vi kom typ halvägs in sen var det ett träsk typ så vi vände och gick tillbaka,,
 
Vi försökte gå samma riktning som vi gick påvägen dit tillbaka till grusvägen. MEN VI KOM TILL 2 METERS HÖGT GRÄS ISTÄLLET?! Vafan hände med vägen liksom? Panik. Jag sprang runt som en yr höna och hade panik. Vi försökte hitta tillbaka men der fanns seriöst ingen stig. Vi vi var tvungen att gå tilbaka till träsket, hoppa över det. Och jag höll på att snubbla! Sedan kom vi ut på andra sidan, tack o lov! Hade riktig panik där ett tag. Vi hade ju lämnat katrtan och det. Men när vi ko ut på andra sidan visade sig att vi bara hade ginat 0,5km haha, hemskt.
 
TACK TILL ER SOM PALLADE LÄSA ALLT DETTA! MEN DET VAR EN SJUKT ÄCKLIG DAG FÖR MiG..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback