pallar ni läsa så är ni söta ♥

Känner för att blogga hela tiden, dock vet jag inte om vad haha.. 
Idag eller nu under kvällen var jag med Ailine en stund, men vi gjorde fan inte mycket. Det var kallt även fast det har börjat töa ute? Kan vara för att jag tog conversen haha. Sitter iallafall nu och drogar musik och väntar på att klockan ska bli 1-2 för då ska jag dra ut med Linnéa men jag vet inte vad vi ska göra. Känner bara för att gå ut och snacka med henne för det var ett tag sedan jag var med henne. Känns som jag har asmycket att säga till henne men kommer inte på något just nu hehe. 
Jag trodde att det var nyårsafton imorgon så jag fick typ panik? Har totalt vänt på dygn, datum osv nu under jullovet. Men det är ju lätt hänt haha. Dock har jag inga speciella planer nu under nyår, va med kompisar tror jag väl. Aja, hoppas ni pallar läsa detta! . .
                                        ω
 
favvosarna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback